Publikationer

  • Ferholt, B., Lecusay, R., Nilsson, M. (2018). Adult and Child Learning in Playworlds. In: The Cambridge Handbook of Play: Developmental and Disciplinary Perspectives Cambridge University Press Mer information
  • Boesen, J., Lithner, J., Palm, T. (2018). Assessing mathematical competencies: an analysis of Swedish national mathematics tests. Scandinavian Journal of Educational Research 62(1), 109-124 Mer information
  • Dybelius, A. (2017). Varför läser man till lärare i historia? - Några kritiska reflektioner kring en enkätundersökning bland nya historiestudenter. In: Hans Albin Larsson (Ed.), Framåt Uppåt: Samhällsdidaktiska studier (pp. 85-96). Jönköping: Jönköping University Mer information
  • Florin Sädbom, R., Nersäter, Å. (2017). Förstelärarens roll för skolutveckling: ett forsknings- och förstelärarperspektiv. In: Rebecka Florin sädbom, Mikael Gustavsson, Hans Albin Larsson (Ed.), Framåt uppåt!: samhällsdidaktiska utmaningar Samhällsstudier och didaktik Mer information
  • Lindberg, Y., Sandblom, E. (2017). Dive iN – Diversity as Normality. Mer information

Alla träffar från DiVA (773)

Sidan uppdaterad 2017-06-08

Sidan uppdaterad 2017-06-08





Genom att surfa vidare på JU.se godkänner du att vi använder cookies. Mer information