Publikationer

  • Ekdahl, A., Lindgren, H. (2018). Gemensamt fokus på förskolebarns taluppfattning och aritmetiska förmågor: Ett samverkansprojekt där teori och praktik flätas samman. Mer information
  • Ekdahl, A., Kullberg, A. (2018). Different learning possibilities in preschool mathematics from the same task. Mer information
  • Abdulhamid, L., Venkat, H. (2018). Primary mathematics teachers’ responses to students’ offers: An ‘elaboration’ framework. Journal of Mathematical Behavior (pp. 80-94). Mer information
  • Ekdahl, A., Björklund, C., Runesson Kempe, U. (2018). Finger Patterns as means to experience numbers' part-part-whole relations. Umeå: PME Mer information
  • Runesson, U., Löfström, A., Hellqvist, B. (2016). What are critical aspects and how critical are they?. Mer information

Alla träffar från DiVA (57)

Sidan uppdaterad 2017-06-08






Genom att surfa vidare på JU.se godkänner du att vi använder cookies. Mer information