Publikationer
Publikationer från Kunskapskulturer och undervisningspraktiker.
-
Hirsh, Å., Segolsson, M. (2021). "Had there been a Monica in each subject, I would have liked going to school every day": a study of students’ perceptions of what characterizes excellent teachers and their teaching actions.
Education Inquiry 12(1), 35-53
-
Hirsh, Å., Nilholm, C., Roman, H., Forsberg, E., Sundberg, D. (2020). Reviews of teaching methods–which fundamental issues are identified?.
Education Inquiry
-
Hirsh, Å. (2020). Bedömning och undervisningsutveckling – hur hänger det ihop?.
In: Skolutveckling i teori och praktik (pp. 237-246). Malmö: Gleerups Utbildning AB
-
Falkner, C. (2020). Bildning, lek och relationer i fritidshem.
In: Skolutveckling i teori och praktik (pp. 169-184). Malmö: Gleerups Utbildning AB
-
Hirsh, Å. (2020). Dokumenterad utveckling och utvecklande dokumentation.
In: Skolutveckling i teori och praktik (pp. 79-92). Malmö: Gleerups Utbildning AB
Alla träffar från DiVA (51)