Publications
-
Schmidt, C., Hvit Lindstrand, S. (2022). Dialogisk högläsning i förskoleklassen och årskurs 1: ”Jag tycker att molnbullen smakar delikat”.
Forskning om undervisning och lärande 10(1), 78-99
-
Anderstaf, S., Samuelsson, T. (2022). Att utveckla interkulturella perspektiv via skönlitterära verk.
In: Åsa Hirsh & Jesper Boesen (Ed.), Research Reports. School of Education and Communication Jönköping: Jönköping University, School of Education and Communication
-
Lecusay, R., Mrak, L., Nilsson, M. (2022). What is Community in Early Childhood Education and Care for Sustainability?: Exploring Communities of Learners in Swedish Preschool Provision.
International Journal of Early Childhood
-
Bjursell, C., Ahl, H., Almgren, S., Berglez, P., Bergström, J., Bertills, K. ... Öhman, C. (2022). Lifelong Learning Through Context Collapse: Higher education Teachers’ Narratives About Online education During The Pandemic.
-
Sjöberg, J., Blom, K., Rostedt, J. (2021). HLK:s doktorandpodd 2021: En doktorandpodd av doktorander från Högskolan för Lärande och Kommunikation vid Jönköping University [podcast].
Jönköping: Högskolan för lärande och kommunikations doktorandorganisation, Jönköping University
All hits from DiVA (154)